Monday, April 12, 2010

StudY weekkk!!!!?????????~~

StaDy weeKKKK!!!???
haih...da bapew ari stady week neh??
tp...bawuuu 4 dari 10001 noTa yg ku bace...
sTady kat umah x jadik ugak..
kat kamPus x jd uGak....
cmaneKAh...oNline jer mEmnjaNg neyh..
x poWn mkn...tydo...jaLn...
waaa....syEer x cUker begIni........

MySpaceMySpaceMySpaceMySpace


nK nanges guLing2 bOleh x!!!!!

5 comments:

Rozuan Ismail said...

jual je la laptop ni..x pon tggl kt umah..kn x payah nk sibuk bkak FB,blog..fokus je study..masalhnye plak,nota sume dlm laptop..malas nk print plak kan..

mieya said...

haha....idea yg x bapew bernas...hee...

Mohd LukMan said...

eh memang pun berkesan wat cam 2.. dulu sem lepas sy tgal laptop kat umah sebb adik nak guna..memang berkesan study je, sbb klu xsdy borin.. bce 2 entry thn lepas the future.. hehe

r.......saya lagi said...

gini lah on9 tu on9 la tp jgn byk sgt tu jer tgk2 jer....
pastu jgn la duk jln2 byk sgt duduk jer dlm bilek stadi ker dn jgn bukak laptop bahaya tu.....x leh stadi
gna jer hard copy bca note ok

mieya said...

luqman-hehe..neh memng dok kat umah..nk tnggal lappy kat umah cmane..hoho..tnggal lappy kat umah cmane nk wat esemen.lalala..

r....lagi-hoho...okeh2...kurngkn on9..memng slamew neh x bace notes kat lappy pown..